Hemma igen

I'm back!
Den filmen är helt sjukt bra, jag älskar den. Jag grät som vanligt på samma ställe som alltid. Jag ska inte säga något om det är någon som inte har sett den.
Den är helt klart sevärd, ni som inte har sett den.



Pic på mej och Stina. Matilda var med också, men ville dock inte vara med på kort. Så hon fick fota istället. Det syns ju nästan vilka det är på kortet. Haha. Hon tog ett till som var bättre men där ser jag ut som nån jag vet inte vad så jag tog det här lite mörkare kortet. 

Hoppas ni haft en bra kväll!
 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Läskigt sorglig film, men den var bra :)

2009-08-19 @ 17:06:57
URL: http://matiildaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0