strålande

strålande humör, strålande väder, strålande dag. Allt är perfekt känns det som, ungefär som ett sommarkort. Det är bara en sak som gnager längst ner i hörnet på den perfekta bilden. Den gnager fort och snart kommer hela bilden att vara borta och på dess rygg står det Delagardie och slut på sommarlovet med stora, feta bokstäver. Suck suck suck suck. 

Nej nej vad är nu detta för beklagelser. Fan Ida ta tag i ditt liv. Du ska fan vara glad att du får gå i skolan. 

Jag ska fan vara glad över det. Jag ska gå in i aulan halv tio på torsdag med ett fett leende på läpparna och vara tacksam. Och glad över att få ta tag i mitt liv och göra något åt det. Jag ska klara av det här. Det kommer att gå skitbra. Inget ska få komma ivägen för mej nu. Inte en chans. Aldrig i mitt liv.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0