god morgon :)

Hoppas ni alla har sovit gott. Det har i alla fall jag gjort. Det kändes bra att vakna upp i det nya rummet. Lite ovant kanske man kan säga. Men jag gillar det. Det är en liiten aning stökit här inne men dett ska plockas i ordning på idag.

Också ska det plockas i ordning på hallen och flyttas över dom grejorn som inte har kommit på rätt plats än. 
Sen blir det nog en trip till stan för att kolla mattor, lampskärmar och gardiner med mera.

Jag hoppas att Halat inte ska jobba så det blir bio ikväll. Ddet skulle vara såå kul att träffa henne igen. 

Nu ska jag ner ock käka frukost.
Hoppas ni får en bra dag!

KyssPyss!
 


Kommentarer
Postat av: anna

sv; tack detsamma!:D

2009-07-31 @ 09:56:53
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0