Bio lio

Ice Age 3 - Det våras för dinosaurierna.

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den filmen. Den var bra, helt okej. Lite udda precis som ettan och tvåan. Inget som händer i dom filmerna skulle kunna hända eller skulle kunna ha hänt i verkligheten. Men dom underhåller ju barn på fyra år och uppåt. Även vuxna skrattar åt den där ekorren som klantar runt med ekollonet eller vad det är. Tänk att man kan ha så kul åt någon som skadar sig och har sån jäkla otur. Det är ju synd om den där figuren.

Nästa gång jag går på bio hoppas jag att det blir Public enemies eller kanske Harry Potter. Det är kul med bio. Det är något man tar sig tid till alldeles för sällan.
Det får det helt enkelt bli ändring på!

Efter bion så hamnade jag och Halat på hennes restaurang Lidans grill, och jag har hört att det lär vara Johan Palms favorit restaurang. Där ser man vad världen är liten. Och jag kan väl egentligen bara hålla med honom. Stället är grymt bra!

Nu ikväll så blir det väl bara till att sitta här och se söt ut. Jag kan faktiskt vara ganska bra på det ibland.
Hoppas ni haft en fin och kommer att fortsätta ha en fin kväll.

KissKiss


Kommentarer
Postat av: simone

Oh, vill med se den, är det 3D? :)

2009-07-31 @ 23:13:24
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0