Pizza

Yes pizza till frukost är egentligen helt perfekt. Jag älskar att käka pizza till frukost. Det ger någon speciell känsla, haha.


Nu sitter jag i mitt rum igen. Tillsammans med tillsammans med en mängd artister som sjunger härliga låtar för mej. Underbart att tillbringa morgonen/förmiddagen på detta sätt. Ser fram emot när allt är i ordning i rummet. Då ska jag börja käka frukost har inne. Tänk att sitta och käka pizza samtidigt som man sitter här och lyssnar på musik. Underbart i dubbel bemärkelse.  


Det är dom där små fina stunerna som förgyller dagen. 


Nu kom farmor hit för att kolla på rummen. Hon kommer nog få en shock när hon får se röran. när hon har kollat klart ska jag springa och duscha.


Ha de bra så länge!


Kiss kiss  


Kommentarer
Postat av: felix

fan va sugen jag blev på pizza nu!

2009-07-31 @ 10:41:05
URL: http://randomstalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0