snyggare förr

Det måste ha varit något med människorna som var stora på 50, 60 och 70 talet. Dom var ju så mycket snyggre än vad skådisarna och sångarna är idag. Jag menar skulle någon idag kunna jämnföra sig med Marilyn Monroe? Eller Audrey Hepburn? Nej jag skulle verkligen inte tro det.


Marilyn Monroe


Jag tror inte att Katherine försöker härma Marilyn egentligen
men om hon gör det lyckas hon inet jättebra. 


Audrey Hepburn


Faktiskt en ganska dålig kopia utav Breakast at Tiffanys av Paris Hilton.


Anita Ekberg


Rachel Bilson


Jayne Mansfield


Jessica Simpson


Rita Hayworth


Lindsay Lohan


Grace Kelly


Heidi Klum

Vissa utav dom är ju inte ens i närheten. Men dom gör tapra försök. Synd att dom inte lyckas.
Nu ska jag kolla runt på lite andra bloggar.
Ses sen

Köss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0