1 Augusti

Ja det känns ju spännade. För nu är sommaren slut. eller är det 1 september? Jaja skit samma. det börjar ialla fall bli kallare ute, så vi kan lika gärna säga att sommaren är slut.

God morgon förresten.


Så här skulle man nog nästen kunna säga att jag ser ut nu. Jag har ju ingen päls och ingen blå näsa och natt mössen har jag tagit av mej, men annars är det nog faktiskt hanska likt.
Men jag ska ta och rycka upp mej nu. Jag ska ju åka till Degeberg snart, så jag måste börja packa. Och idag börjar ju mitt nya liv.
1 augusti =nytt liv
 JAg ska sluta äta godis, börja springa och koncentrera mej på mitt liv.

Det kanske inte låter så svårt,  men jag har försökt förut utan att lyckas. Men den här gången ska det verkligen funka. Och gör det inte det, då vet jag inte vart jag tar vägen. då kanske ni hittar mej uppe i Lappland. Fast jag skulle gärna vilja åka till Lappland så jag kanske åker dit även om det här går alldeles utmärkt. 


Nu ska jag i alla fall gå ner och käka frukost. 
Ha en bra dag!

Kiss Kiss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0