Lördag

Hejsan på er allihopa!
Har ni sovit gott?

Det har ialla fall jag. Min nackspärr är nästan helt borta nu. Det är väldigt skönt. Den kommer och hälsar på någon gång ibland sådär och brukar inte stanna länge och det gjorde den inte den här gången heller.
När man har sådanna gäster vill man inte att dom ska stanna länge. 

Vad hittar ni på idag då?

Jag ska snart åka bort till farmor och farfars hus och kolla till deras hund Maya. Dom for iväg till Danmark tidigt i morses. 
Sedan ska jag nog försöka ta tag i det där fönstret jag skulle målat igår. Men jag åkte ju till stan i stället så det blev ju aldrig av.

Vädret ser ju bra ut idag igen. Det kunde man i tro i förra veckan att det skulle bli sånt här väder. 

Hoppas ni får en bra dag!
Pussar ♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0