Nu är jag hemma igen förresten

Ja jag är ju hemma från stallet nu.
Hästarna ska vaccineras idag så vi fick ta ridturen lite tidigare än planerat.
Jag och ellen har varit ute i en timme ungefär. Hästen som jag rider, Pärlan, får bara sjukridas, så så det har bara varit skritt som har gällt för henne hela sommaren, men idag travade jag henne för första gången idag. Hon hade faktiskt en helt okej trav trots att hon är travare. 
När vi kom tillbaka så kom veterinären, en manlig, ganska "good looking" sådan. Så vi stannade kvar och kollade på när han vaccinderade alla hästarna. 
Sedan åkte vi hem. 
När jag kom hem käkade jag och nu sitter jag här igen.

Och nu ska jag försöka städa lite (som jag alltid säger men aldrig gör) och sedan ska jag ut och promenera med min lilla Flipper. 

Jag är aldrig långt borta!
Pusspusspusspusspuss
  

Kommentarer
Postat av: Sandra

Just nu har jag en veckans blogg tävling

i min blogg! :D

Skulle vara hur kul som helst om du ville vara med.

Tänk, det kanske är just DU som vinner!

Lycka till. :)

Kram.

2009-08-04 @ 20:01:58
URL: http://egooxd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0