Sorry guys

Hej på er!
Hur har ni haft det dom senaste dagarna?
Jag hoppas att ni har haft det bra!

Jag får väl först be om ursäkt för en väldigt dålig uppdatering, men det gör väl er egentligen inget antar jag.
Men jag lever i alla fall fortfarande så, nu vet ni det.

Idag har jag börjat jobba. Med en vecka kvar utav sommalovet så slutar väl oftast folk med sitt sommarjobb, men inte jag. Men så är det väl när man jobbar som halvbonde. Då får man gå efter vad naturen har att ge.

Igår så var jag och kollade på fotboll. Det var Järpås IS A - lag som spelade mot Örslösa tror jag det va. Det var lute kul men kallt. Det började regna mitt i allt ihop och jag satt där med bara en liten kofta som skydd. Nu hoppas jag att ni inte tror att jag gick på fotboll i bara en kofta. Jag hade faktiskt joggingbyxor och en t-shirt på mej också. Och skor. Hahaha.

Det här är vad jag ska göra idag:
     
                                                            svara på kommentarer
                                                           
Städa 
                                                            Rensa garderober

Hoppas ni får en bra eftermiddag!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Lona

javisst :D

2009-08-11 @ 15:27:55
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: olivia

sv: ska vi följa varandra på bloglovin? :)

2009-08-11 @ 16:24:21
URL: http://olivii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0