Back in black

Nja back in black... jo i alla fall för tillfället. Men man vet aldrig hur länge det varar. 
Anledning till "comeback" är nog för att jag har fått in en dator med internet på mitt rum och det är ju en stoor fördel om man ska blogga. Förut var det så jobbigt när man skulle enas om en dator i huset. Men nu är det inget problem längre.

Anledning till att jag la av ett tag var nog för att jag reste så mycket under ett par veckor där i maj.  Sen tog jag helt enkelt inte tag i bloggandet när jag kom hem. Men jag ska försöka nu igen :)

Idag ska jag plocka iordning på mitt nya rum. Jag har tillbringat de senaste nätterna på hallen eftersom jag och mamma och pappa just har bytt rum.
Nya rummet är allt lite större så det är ju kul. Om inte annat så finns det mer ställen att ställa undan grejor på och det är ett stort plus!
Sen är det ju alltid kul med lite förändringar.
Men nu ska jag ta en liten paus och gå ner och fika.
Ha det bra så länge :)

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0